Thursday, July 9, 2009

Challenge 07.08.10.11

Well, here is my contribution to Domestic Diva's challenge. She wanted us all to take a picture at exactly 07.08.10.11 (At 10:11 on the 8th of July... those americans put the month first...) According to her we could do AM or PM. I chose to do mine at PM (forgot all about it at AM...) I used my Iphone so the picture quality wasn't great.

When: 10:11 PM on 8th of July
Place: Tivoli World on the Costa del Sol in Spain
Who: My husband watching my daughter on on of the carousels


Well, as you can see the Iphone is not great for nighttime shots of speeding objects... I took one a little earlier that evening of the two of them and have to include that as well;)


8 comments:

Unknown said...

Åååå så herlige bilder, kjære venn. Det minner meg om varme sommerkvelder i Cannes med karusell, folkeliv, lyder, musikk....
Jeg har en award til deg i dag... Må bare legge den ut selv :o)
Love
Og hils hele gjengen :)

Anonymous said...

Aww.. I missed It! Well, I think I was sleeping anyway! Thanks for coming by my blog too! That little dress is really special! looks like a fun time had by all!

Unknown said...

Min kjære venn, jeg savner deg ogå og jeg tenker ofte på deg med varme i hjertet... du er en av mine næreste og kjæreste, og Nannimannen og jeg snakker titt og ofte om dere to, Dreamgirl og PØ (Mr. Big høres liksom mer spennende ut...)...
Kommer ikke inn på Krisina B sin blogg, får sjekke om det ligger link her hos deg.
Nannimannen er på Leknes for å kjøpe (mer) fiskeutstyr. Han har fått en villmarksmannidé om at han skal bestige tindene (ikke quindene) her og han vil opp til et fiskevann som ligger langt oppe i fjellet. Fjellet!!! Det er sjø overalt her nede på landjorda. Men vår nye venn Monsen (ala NAnnimann) skal ut og prøve kondisen. Nanni vet at egen kondis egner seg til å tusle nede på landjorda med fotoapparat (jeg tror jeg har veltrente fingre av all blogging og knipsing...).
Nuvel.
Det var Kristina B ja....
Klemmer!

Les Cotrions said...

Oh nice photos! Your daughter was so pretty! Are you still in Spain???
Enjoy your holidays and have a nice week end!
Hugs
Vale

Unknown said...

Vet du..., det er en butikk FULL AV Calous i Henningsvær... Jeg skal dit i morgen... Skal prøve å komme over trangen til å kjøpe et par, jeg har jo nok sko, Nanni trenger ikke (rent fornuftsmessig) et par sko til... Og så den interiørbutikken... Egentlig bør vi IKKE reise til Henningsvær i morgen. Nei.

M said...

Så artig utfordring!
Det er ikke værst å når du har sånne bilder på riktig klokkeslett!
Mine bilder hadde vel inneholdt tørkestativ, og annet som ikke egner seg....hehe...
Det gjelder vel å finne det vakre i øyeblikket, det kan vi vel alle.....trur eg...
Ha en fin dag!!
klem fra M (med bloggefri..yeah right..)

Domestic Diva said...

Way cool pics AK!!!!! Thank you so much for playing!!!! I wish I could read Norwegian...should have paid more attention to you and Per so I could read Nanni's blog!!

Hugs!!!!
Diva

tracy said...

Hello Sweeter Living

Wow I wish I was doing that at 10:11 Pm...I think I was sleeping:(

What fun you and your family are having. Did you go on that ride too?

Your daughter, Grace looks so pretty and that dress shes wearing is really nice...did you make it?

Life in Spain must fabulous, and interesting.

I would love to keep in touch. It was fun playing the 10:11 game thanks for telling me about it.

Powered by IP2Location.com